Pirkimo ir pristatymo sąlygos

Kaip pirkti Ginger.lt?

Lietuvoje:

  • Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@ginger.lt arba telefonu + 370 682 40 243.
  • Prekės pristatomos tiesiai į pageidaujamą vietą per 2–3 darbo dienas nuo užsakymo užregistravimo.
  • Pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje – 3.90 EUR.
  • Jei pristatymo metu kurjeriui atsiskaitoma grynaisiais pinigais ar banko kortele, tuomet prie užsakymo prisideda – 1.00 EUR.
  • Lietuvoje prekių pristatymas nemokamas, jei užsakytų prekių suma yra ne mažesnė nei 49 EUR.
  • Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę!
Gyvenant užsienyje:

  • Užsisakyti prekes galite elektroninėje parduotuvėje, elektroniniu paštu info@ginger.lt arba telefonu + 370 682 40 243.
  • Prekės pristatomos į pageidaujamą vietą pagal Lietuvos pašto arba kurjerių agentūros terminus.
  • Atsiskaitymo būdas – pavedimas prieš gaunant prekes. Atsiunčiame išankstinę sąskaitą, pagal kurią galite atlikti išankstinį apmokėjimą bankiniu pavedimu, taip pat priimame mokėjimus PayPal sistema. Parašykite mums, jei norite atsiskaityti per PayPal – info@ginger.lt
  • Pristatymo kaina nustatoma pagal Lietuvos pašto ar kurjerių tarnybos įkainius. Pristatymo išlaidas apmoka užsakovas. Paprastieji siuntiniai į užsienį keliauja 10–20 darbo dienų, skubūs – iki 6 darbo dienų.
  • Jūsų pageidaujami užsakymai priimami 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę!

Užsakymo eiga: norėdami užsakyti prekes, kurios bus siunčiamos į kitą šalį, susidėkite norimas prekes į krepšelį, pasirinkite „atsiskaitymas pristačius". Gavę užsakymą, surinksime prekes, patikslinsime siuntimo išlaidas pagal gavėjo šalį (pristatymą galėsite pasirinkti per DPD kurjerius arba siuntimą paštu), tuomet išsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą su banko rekvizitais. Apmokėti galėsite banko pavedimu arba per PayPal. Gavus apmokėjimą, prekės bus išsiųstos gavėjui.


Atsiskaitymas už prekes

Įsigyti prekes internetinėje parduotuvėje www.ginger.lt galite atsiskaitydami:

  1. Grynais pinigais arba banko kortele parduotuvėje arba kurjeriui, pristačiusiam prekes.
  2. Elektronine bankininkyste.
  3. Bankiniu pavedimu.
  4. PayPal sistema.

Elektroninė bankininkystė

Mokėjimas už prekes vykdomas per internetinio atsiskaitymo sistemą Paysera. Šis atsiskaitymo būdas yra paprastas, greitas ir saugus.

Atsiskaitymo sistema Paysera iš mūsų internetinės parduotuvės gauna tik užsakymo numerį ir sumą, kurią persiunčia Jūsų pasirinkto banko elektroninei sistemai. Apmokėjimas vyksta Jūsų banko elektroninėje aplinkoje, kurioje Jūs patvirtinate užpildytą mokėjimo nurodymo formą.

Bankinis pavedimas

Galite daryti tiesioginį bankinį apmokėjimą. Mūsų rekvizitai:
  • UAB Solandra
  • Įmonės kodas: 300114793
  • PVM kodas: LT100001881510
  • Sąskaita: LT667044060006036093, SEB  bankas

PayPal

Jei gyvenate užsienyje ir neturite sąskaitos nei viename Lietuvos banke, atsiskaitykite PayPal mokėjimų sistema. Parašykite mums, jei norite atsiskaityti per PayPal – info@ginger.lt

Prekių garantija

  1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui Prekę, kurios aprašymas yra internetinėje parduotuvėje www.ginger.lt pateiktame Prekės aprašyme, taip pat Pardavėjas užtikrina Prekės atitikimą tokios rūšies ir tokio naudojimo laiko daiktams įprastai keliamiems reikalavimams. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti teisine garantija, jei prekė visgi neatitinka pirkimo metu pardavėjo pateikto reklaminio prekės aprašymo.
  2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje www.ginger.lt prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realios prekės spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių. Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos prie prekės esančiame prekės aprašyme.
  3. Pardavėjas atskiroms prekių rūšims suteikia iki 36 mėnesių kokybės garantiją. Prekės garantinis laikotarpis nurodomas prekės pristatymo ar pirkimo dokumentuose ir / ar prie prekės aprašymo. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais.
  4. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Atlikus garantinį remontą garantijos laikotarpis nesikeičia.
  5. Prekei garantinis ir pogarantinis aptarnavimas taikomas pristačius Prekę ar jos dalį į Pardavėjo veiklos vykdymo vietą, adresu Savanorių pr. 277, Kaunas. Prekė garantiniam remontui priimama tik su pirkimo dokumentais, švari, originaliame įpakavime, su visais priklausančiais elementais. Prekes Pirkėjas pristato savo lėšomis.
  6. Pardavėjas įsipareigoja Garantinei Prekei suteikti nemokamą pataisymą, dalių pakeitimą, o jei tokios galimybės nėra, tuomet pašalinti kokybės trūkumus kitais būdais: 1) Prekė būtų pakeista tinkamos kokybės preke; 2) Atitinkamai būtų sumažinta Prekės kaina; 3) Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų daikto trūkumus; 4) Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, kai netinkamos kokybės daikto pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
Garantinis aptarnavimas netaikomas:

  • Jei gedimas įvyko dėl instrukcijos nesilaikymo ar neteisingo eksploatavimo;
  • Jei buvo naudojami kiti priedai ir priemonės negu nurodyta gamintojo;
  • Natūralus prekės susidėvėjimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.

Nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas ir nutraukimas

Sutartis tarp Pirkėjo (vartotojo) ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje www.ginger.lt suformavęs prekių krepšelį, nurodęs prašomus pateikti duomenis, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti prekių pirkimo nuotolinės ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties per 14 dienų, išskyrus Lietuvos Respublikos Civilinio Kodekso 6.228 10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Vartotojas privalo grąžinti prekes pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.

Atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, vartotojas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.), išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima pardavėjas. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, nepažeistos prekinės išvaizdos, pilnos komplektacijos.  

Prekių gražinimo ir keitimo tvarka

  • prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais). Jei pakuotė ir prekė buvo pažeista transportavimo metu, siųskite nuotraukas į info@ginger.lt;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška ar transportavimo metu sugadinta prekė);
  • prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (įskaitant visus priedus ir instrukcijas);
  • grąžinti negalima pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • grąžinti negalima supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nurodytos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinant prekę būtina nurodyti prekės trūkumus ir ar pageidaujate, jog būtų grąžinta sumokėta suma arba prekė pakeista tokia pačia kokybiška preke, bei pridėti prekės įsigijimą įrodantį dokumentą (prekės pristatymo kvitą, bankinio pavedimo patvirtiną kopiją ar kitą dokumentą, įrodanti prekės įsigijimą). Nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui.

Kokybiškos parfumerijos ir kosmetikos prekės bei prekės, kurias sugadino pats pirkėjas, negrąžinamos.

Čia neaptarti klausimai, susiję su prekių keitimu bei grąžinimu, sprendžiami vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis (6.362, 6.363, 6.364 ir 6.338 straipsniai).

Elektroninė ginčų sprendimo platforma: žiūrėti čia.

Papildoma informacija

Jei norite prekių įsigyti kaip didmena, pirkimo metu kyla neaiškumų ar nesulaukiate patvirtinimo apie prekių užsakymą, skambinkite telefonu + 370 682 40 243  (darbo dienomis 9:00–17:00 val.) arba siųskite el. laišką adresu: info@ginger.lt